тел. +380675307362
Порядок надання споживачами звернень, скарг та претензій стосовно якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки та їх розгляду.
Відповідно до порядку, усі звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки мають бути оформлені у письмовій або електронній формі та надані особисто або поштовим зв`язком на адресу:
Комунальне  підприємство Дніпровської міської ради «Міськсвітло»

49107, Дніпропетровська обл.  , м. Дніпро, вул. Шинна, 26,

графік роботи: пн.-чт з 07-00 год. до 16-00 год., пт з 07-00 до 15-00., сб, нд. – вихідні дні;
або на електронну пошту: e-mail: gorsvet.dnipro@ukr.net за вказаною на сайті формою.

Для отримання додаткової інформації та консультації можна звернутись по телефону:+380675307362

Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені Правилами користування електричною енергією і чинним законодавством України.

КОНТАКТИ
Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП)
Адреса:03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19
www.nerc.gov.ua
Для подання запитів на отримання інформації:
e-mail: public.info@nerc.gov.ua
тел.: (044)204-48-27, 204-48-94;
факс: (044)277-30-47
На подання звернень: e-mail: pr@nerc.gov.ua
факс: (044)277-30-47
КОНТАКТИ
Міністерства енергетики та вугільної промисловості України (Міненерговугілля).
Адреса:01601 Київ, вул. Хрещатик, 30
http://mpe.kmu.gov.ua/
Для зверненнь громадян на телефон гарячої лінії Міненерговугілля України 
e-mail:kanc@mev.gov.ua 
тел.: (044)594-66-05, (044)531-36-89 (з 8:30 до 17:30)